آیا کفش چرم جا باز می کند؟

آیا کفش چرم جا باز می کند؟ چرم به طور طبیعی در طول زمان کشیده می شود. با این حال، غیرمعمول نیست که مردم بخواهند روند جا باز کردن کفش چرمی را تسریع کنند.

فرآیندهای زیادی وجود دارد که می توانید دنبال کنید. برخی از این فرآیندها شامل استفاده از سشوار و گرم کردن چرم با الکل است. می توان از اسپری کششی نیز استفاده کرد.

البته بهتر است قبل از این موضوع در مورد جا باز کردن چرم کفش اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب از ادیم چرم همراه بمانید.

آیا چرم می تواند کشش داشته باشد؟

آیا کفش چرم جا باز میکند؟ چرم یک ماده طبیعی است. هنگامی که به طور منظم از آن استفاده می شود، حتی زمانی که هیچ محصول اضافی برای کمک به این فرآیند استفاده نمی شود، می تواند کشش یابد. چرم به دلیل انعطاف پذیری شناخته شده است.

این ویژگی‌ها باعث نرمی چرم طبیعی می‌شوند و باعث می‌شوند که کشش در طول زمان رخ دهد. کفش‌ها و لباس‌های ساخته شده از چرم در اولین استفاده از آن‌ها احساس تنگی می‌کنند و این می‌تواند باعث ناراحتی شود.

خوشبختانه

می توان از روش های مختلفی برای کشش چرم استفاده کرد تا پوشیدن آن برای شما راحت باشد.

اگر می خواهید خودتان اجناس چرمی مانند کفش یا لباس را بکشید، عاقلانه است که روشی را با یک نمونه امتحان کنید تا ببینید آیا به نتایج مورد نیاز خود می رسید یا خیر.

شما فقط باید با کالاهای کم ارزش تر تمرین کنید تا از خراب کردن کالاهای گران تر جلوگیری کنید.

چرم چقدر قابل کشش است؟

آیا کفش چرم جا باز می کند؟ چرم را می توان کش داد، اما محدودیت هایی وجود دارد.

به طور معمول کفش ها را می توان تا نصف سایز اولیه خود کشید.

هیچ محدودیت ثابتی وجود ندارد – اما کیفیت چرم مورد بحث نقش بزرگی در تعیین قابلیت های کشش آن دارد. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که چرم کشیده می شود اما درزها نه. اگر بخواهید چرم را فراتر از حدی که درزهای آن تحمل می کند، بکشید،

ممکن است لباس یا کفش خود را خراب کنید. چرم به طور مداوم کشیده نمی شود. هر پارچه دارای محدودیت انعطاف پذیری است.

بیشتر بخوانید: بهترین واکس برای چرم مصنوعی

3 روش فوق العاده برای کشش چرم که باید بدانید!!

در صورت امکان، کشش چرم توسط متخصصان با تجربه بسیار مهم است. با این حال، روش‌هایی وجود دارد که اگر امکان دریافت کمک خارجی وجود ندارد یا اگر مطمئن هستید که می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید، می‌توانید آنها را آزمایش کنید. بیایید نگاهی به برخی از محبوب ترین روش های کشش چرم در حال حاضر بیندازیم.

روش اول: الکل

اگر می خواهید چرم را با الکل و آب بکشید، می توانید یک قسمت از الکل را با سه قسمت آب مخلوط کنید.

اینها را در یک بطری اسپری مخلوط کرده و خوب تکان دهید. سپس می توانید محلول را روی هر قسمت از محصول چرمی از جمله چرم پوشاک که می خواهید کشش دهید اسپری کنید.

5 روش برای کشش چرم
5 روش برای کشش چرم

محصولات چرمی از جمله جلد چرم مصنوعی را به طور کامل در محلول الکل غوطه ور نکنید. فقط سعی کنید آن را مرطوب کنید. هنگامی که محصول یا قسمتی از محصول به اندازه کافی مرطوب شد، می توانید آن را با دستان خود از قسمت هایی که می خواهید چرم خود را کشیده شروع کنید.

به پوشیدن چرم ادامه دهید تا قسمت هایی که مخلوط را در آن اعمال کرده اید کاملاً خشک شود. اگر کفش های چرمی را اسپری می کنید، مخلوط الکلی خود را روی آنها اسپری کنید. می‌توانید با پوشیدن جوراب‌های ضخیم با کفش‌هایتان، روند کشش را بیشتر کنید.

روش دوم: یخ

اکثر مردم می دانند که آب با انقباض یخ می زند. سپس با آب شدن یخ منبسط می شود. این خاصیت آب نیز می تواند به ما در گسترش چرم کمک کند.
اگر می خواهید از این روش استفاده کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که وسایل چرمی خود را در یک کیسه پلاستیکی امن قرار دهید.

سپس کیسه باید بسته شود. همچنین می توانید برای ایمن سازی بیشتر کیسه را با خلاء آب بندی کنید. سپس کیسه را می توان به کیسه فریزر بزرگتر اضافه کرد. قبل از اینکه کیسه را با زیپ ببندید، آن را با آب پر کنید.

سپس می توانید کیسه را برای چند ساعت در فریزر نگه دارید تا کاملا یخ بزند.

پس از سپری شدن این زمان، می توانید کیسه را بیرون بیاورید و بگذارید آب شود. انقباض و انبساط مرتبط با این فرآیند باعث کشش طبیعی می شود.

این روند را می توان چندین بار تکرار کرد تا به نتیجه دلخواه برسید.

هنگام پیروی از این روش مراقب باشید زیرا ممکن است کالای چرمی شما با آب پر شود و در نتیجه خراب شود.

بیشتر بخوانید: عمر چرم مصنوعی

روش سوم: گرما

یکی از مزایای استفاده از گرما این است که می تواند منافذ چرم را باز کند و باعث نرم شدن مواد شود.

این امکان وجود دارد که از سشوار استفاده کنید و قبل از گرم شدن و نرم شدن آن، آن را روی اجناس چرمی چند اینچ دورتر باد کنید. برای به دست آوردن بهترین نتیجه، سعی کنید مناطق را به طور یکنواخت گرم کنید.

سپس

می توانید سشوار را خاموش کرده و روی محصول چرمی قرار دهید. قبل از قرار دادن اجناس چرمی روی آن، مطمئن شوید که لباس های ضخیم می پوشید. محصول را بیش از حد گرم نکنید زیرا ممکن است باعث سوختگی شود.

کفش چرم جا باز میکنه؟
کفش چرم جا باز میکنه؟

شما می توانید اجناس چرمی را در حالی که آنها را می پوشید، با خم کردن و گسترش مناطقی که می خواهید دراز کنید، کشش دهید.

اگر کفش های کششی دارید، جوراب های ضخیم بپوشید. سپس می‌توانید کفش‌هایتان را بپوشید و سعی کنید پاهایتان را داخل آن‌ها حرکت دهید تا چرم به‌طور دائم کشیده شود.

قصد مشاوره در زمینه خرید چرم مصنوعی دارید؟

در صورتی که قصد خرید هرگونه چرم دست دوز، از جمله چرم کفش را دارید بهتر است ابتدا با کارشناسان حرفه ای در این زمینه در ادیم چرم که وارد کننده چرم مصنوعی در ایران است، مشورت کنید.

برای این کار همین امروز با ما تماس بگیرید.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه