جلد چرم مصنوعی

جلد چرم مصنوعی چه ویژگی هایی دارد؟ امروزه در صنعت مد شاهد این هستیم که بهترین برند تا اقدام به تولید جلد چرم مصنوعی کردند که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و افراد مختلفی تمایل دارند که از آنها خرید کنند.

مطمئناً همه می‌دانیم که چرم در دو شکل مختلف چرم مصنوعی و چرم طبیعی به فروش می‌رسد. با توجه به اینکه چرم طبیعی هزینه بسیار زیادی دارد اما چرم مصنوعی علاوه بر تنوع در ظاهر، قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز دارد.

با ما همراه باشید تا در مورد مشخصات جلد چرم مصنوعی و نحوه خرید آن با شما صحبت کنیم.

مشخصات جلد چرم مصنوعی

از مشخصات جلد چرم مصنوعی می‌توان به تنوع بسیار بالا و یکدست بودن پارچه آن اشاره کرد. علاوه بر آن با توجه به اینکه در برابر سایش یا پارگی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد، بنابراین در تولید جلد کتاب‌ها یا تقویم از آن استفاده می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های جلد چرم مصنوعی می‌توان به ارزان قیمت بودن آن و مواردی از جمله سهولت در ایجاد برش اشاره کرد.

فروش جلد چرم مصنوعی چقدر است؟

شاید از خود بپرسید که آیا جلد چرم مصنوعی فروش خوبی دارد یا خیر چون بیشتر فروشندگان ترجیح می‌دهند که قبل از خرید هر محصولی در مورد نیاز بازار اطلاعاتی جمع آوری کنند.

بهتر است به این نکته اشاره کنیم که با توجه به محبوبیت بسیار بالای این محصول همانند چرم پوشاک، چرم کیف، بیشتر فروشندگان معمولاً اقدام به سفارش این محصول کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: چرم مصنوعی برای آشپزخانه

نحوه خرید جلد چرم مصنوعی

برای خرید جلد چرم مصنوعی می‌توانید به آنلاین شاپ‌ها مراجعه کنید علاوه بر آن می‌توانید به شکل حضوری نیز خریداری کنید اما معمولاً خرید به شکل آنلاین از مراکز معتبر راحتی بسیار زیادی را به همراه دارد.

ما در مجموعه ادیم چرم علاوه بر جلد چرم مصنوعی انواع چرم مصنوعی دیگر را با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیت بالا به فروش می‌رسانیم که شما برای ثبت سفارش بهتر است ابتدا با کارشناسان و فروش ما تماس بگیرید.

نحوه خرید جلد چرم مصنوعی
نحوه خرید جلد چرم مصنوعی

نکات خرید چرم مصنوعی

قبل از خرید هر چرم مصنوعی ابتدا بهتر است که به تنوع رنگ آن دقت کنید علاوه بر آن بهتر است که به این نکته توجه کنید که چرم مصنوعی خود را به شکل حضوری خریداری کنید. تا بتوانید ضخامت آن را اندازه‌گیری کنید؛ چرا که ضخامت رابطه بسیار مستقیمی با طول عمر آن دارد و جلد چرم مصنوعی با توجه به اینکه حساسیت بسیار زیادی دارد بنابراین بهتر است که نوع ضخیم آن را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: چرم مصنوعی اکلیلی

معایب چرم مصنوعی

دوام چرم مصنوعی بسیار کمتر از چرم واقعی است . به مرور زمان ترک خورده و پوسته پوسته می شود و قطعات با کیفیت پایین تنها در چند ماه ظاهر اولیه خود را از دست می دهند. از آنجایی که چرم مصنوعی ساخته دست بشر است، این پوسته شدن و ترک خوردن قابل جبران نیست و جلد شما به مرور زمان رو به زوال خواهد بود.

نیاز راهنمایی دارید؟

در صورتی که قصد خرید چرم مصنوعی برای تولید، چرم مصنوعی آینه ای، چرم حصیری و … را دارید بهتر است که به قسمت گالری ما مراجعه کرده و محصولات را مشاهده کنید. در غیر این صورت می‌توانید با تماس گرفتن و از طریق مشاوره اقدام به خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه