فوم چرم مصنوعی

فوم چرم مصنوعی چیست؟ کاربرد فوم چرم مصنوعی چه می باشد؟ راهکارهای تشخیص چرم از فوم چیست؟ قیمت فوم چرم چه قدر است؟ چگونه میتوان فوم چرم مصنوعی خریداری کرد؟ در صورتی که مایل به کسب اطلاع از پرسش های ذکر شده در فوق هستید، با ما تا انتهای این مطلب همراه بمانید.

چرم مصنوعی به نوعی چرم گفته می شود که آن از طریق پلیمرهای شیمیایی و مواد پلاستیکی تولید می کنند و برای تهیه آن نیازی به کشتار جانداران نیست؛ با این وجود به کار بردن چرم مصنوعی در صنایع مختلف باعث می شود که علاوه بر تامین نیازهای بشر در زمینه های مختلف، از آسیب رسیدن به طبیعت و جانداران نیز جلوگیری به عمل آید.

چرم مصنوعی از انواع گونه های مختلفی برخوردار است که هر یک از انواع آن ویژگی های مختلفی دارند. فوم چرم یکی از انواع چرم های مصنوعی محسوب می شود که در ادیم چرم به بررسی آن می پردازیم.

فوم چرم مصنوعی چیست؟

فوم چرم مصنوعی در واقعی نوعی چرم صنعتی به حساب می آید که با استفاده از مواد مصنوعی تولید می شود و هیچ ماده طبیعی در ساخت آن به کار برده نمی شود.

اصلی ترین ترکیبات و موادی که در تولید چرم فوم به کار برده می شوند، ذرات پلاستیکی مانند: پلی وینیل و پلی اورتان هستند که آنها را با نماد اختصاری pvc و pv نیز نشان می دهند.

فوم چرم با پیشرفت هایی که در تکنولوژی به عمل آمده است، امروزه با طراحی مناسب و ظرافت بسیار زیادی تولید می شود که از این جهت کاربرد آن در صنایع مختلف افزایش یافته است.

کاربرد فوم چرم مصنوعی چه می باشد؟

از اصلی ترین و مهمترین مواردی که فوم چرم در آن ها به کار برده می شود، باید به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • تولیدات کیف
  • تولیدات کفش
  • ساخت مبلمان
  • به کار بردن آن در جهت انجام امور دکوراسیون
  • استفاده از فوم چرم برای تولید روکش صندلی خودرو
  • تولید سالنامه و یا انواع گونه های کتاب نفیس
  • ساخت و تولید کاپشن
  • تولید و طراحی انواع کمربند
  • تولید کاور وسایل مختلف
  • تولید کاور گوشی موبایل
  • تولید و طراحی جاکلیدی و جاسوئیچی
  • ساخت انواع دفترهای فانتزی و خاص
  • و…

 

فوم چرم مصنوعی
فوم چرم مصنوعی

راهکارهای تشخیص چرم از فوم

برای آنکه بتوان به تفاوت چرم و فوم پی برد و چرم از فوم را تشخیص داد، راهکارهای مختلفی وجود دارد که از قبیل زیر هستند:

بو کشیدن چرم: چرم طبیعی از بوی خاصی برخوردار است که اگر آن را بو کنید، به راحتی میتوانید تفاوت چرم مصنوعی فوم و طبیعی را تشخیص دهید. زیرا فوم چرم مصنوعی بوی مواد پلاستیکی و شیمیایی را خواهد داشت در حالی که چرم طبیعی هیچ گونه بوی مشابه به مواد پلاستیکی را ندارد.

خیس کردن چرم: از روش های دیگری که برای تشخیص این دو نوع چرم میتوانید به کار ببرید، خیس کردن چرم است. زمانی که چرم طبیعی خیس شود، آب به درون آن نفوذ می کند در حالی که در فوم چرم آب جریان می یابد و به داخل آن راه پیدا نمی کند.

بررسی منافذ و ظاهر چرم: یکی دیگر از ساده ترین و اصلی ترین روش های تشخیص چرم از فوم، بررسی منافذ آن است؛ زیرا فوم چرم مصنوعی از طراحی های بسیار تصنعی برخوردار است که طرح های آن کاملا مرتب و منظم و یکدست هستند در حالی که چرم طبیعی دارای منافذ باز پوستی است که خیلی یکدست و یکتواخت نیست و به راحتی با بررسی ظاهر آنها میتوان به نوع هر یک از چرم ها پی برد.

قیمت فوم چرم چه قدر است؟

قیمت فوم چرم مسلما در مقایسه با چرم طبیعی بسیار کمتر است و با صرف هزینه مناسب تری میتوان آن را در راستای اهداف مورد نظر تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. اما قیمت فوم چرم را نمی توان به شکل دقیق مطرح کرد زیرا مسائلی که در هزینه و قیمت آن موثر هستند باید مشخص شوند تا امکان بررسی هزینه وجود داشته باشد.

به عبارت دیگر باید گفت که قیمت فوم چرم برای افراد مختلف یکسان نیست بلکه هر کسی به تناسب شرایط خود باید مبلغ منحصر به فردی را در این زمینه بپردازد.

به صورت کلی مبلغ فوم چرم به میزان و اندازه آن که هر کسی تهیه می کند و یا مرکزی که از طریق آن به خرید فوم اقدام می نماید، وابسته است. پس این مسائل را باید در بررسی هزینه به خاطر داشته باشید.

در کشور ما مراکز متعددی وجود دارند که در جهت فروش و عرضه فوم چرم اقدام می کنند و آن را در اختیار متقاضیان قرار می دهند؛ اما یکی از بهترین و معتبرترین مراکزی که میتوانید از طریق آن برای خرید فوم چرم مصنوعی اقدام کنید، مجموعه ادیم چرم است که تمامی انواع چرم مصنوعی را از بهترین شرکت های تولید چرم در جهان تهیه می کند و در داخل کشور عرضه می نماید.

با این وجود علاوه بر فوم چرم میتوانید انواع دیگر چرم مصنوعی را نیز در طرح ها و مدل های مختلف تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید.

کلام پایانی

فوم چرم مصنوعی بر اساس کاربردهای بسیار گسترده ای که در صنایع مختلف دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ اما با توجه به اینکه فروشنده های مختلف آن را با قیمت متفاوتی عرضه می کنند، در حین خرید بهتر است که به بررسی قیمت فروشنده های مختلف بپردازید و سپس برای تهیه آن اقدام کنید.

مجموعه ادیم چرم از طریق وب سایت خود و ارائه خدمات فروش مستقیم و بدون واسطه شرایطی را برای شما عزیزان فراهم نموده است تا بتوانید با کمترین و نازل ترین قیمت خرید چرم فوم را انجام دهید و تمامی واسطه های فروش آن را کنار بزنید.

در صورتی که به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه نیازمند هستید، از طریق تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید.

برچسب‌ها:,
  • admin
  • تیر 16, 1401
  • 3721 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه