چرم مصنوعی آینه ای

چرم مصنوعی آینه ای کاربرد بسیار گسترده‌ای دارد که از جمله می‌توان به تولید وسایل تزیینی نظیر رومیزی‌های کوچک و بزرگ اشاره کرد.

چرم آینه‌ای با توجه به اینکه با استفاده از تی پی یو تولید می‌شود بنابراین نسبت به چرم‌های دیگر از درخشندگی بسیار بالایی برخوردار است و ظاهر آن بسیار شبیه آینه است.
با ما در این مقاله از ادیم چرم همراه باشید تا بیشتر در مورد این نوع چرم و نحوه خرید آن با شما صحبت کنیم.

ضخامت چرم مصنوعی آینه ای

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که چرم آینه‌ای از ضخامت خوبی برخوردار نیست اما این تفکر کاملاً اشتباه بوده و این نوع چرم ضخامت و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد.
علاوه بر آن با توجه به اینکه تنوع رنگی گسترده‌ای دارد نیز طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

شستشوی چرم آینه‌ای

چرم آینه‌ای در برابر سایش یا حتی پارگی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد؛ بنابراین نگران پاره شدن آن حین شستشو نباشید.

برای شستشو نیز می‌توانید با استفاده از صابون و پارچه نرم اقدام به شستشو کنید.

اما در صورتی که در مورد شستشوی این نوع چرم ابهامات زیادی دارید، بهتر است که از کارشناسان مجموعه ما کمک بگیرید و با تماس حاصل کردن کارشناسان ما به شکل کامل در مورد خرید و شستشوی چرم آینه‌ای توضیحاتی را ارائه خواهند داد.

ویژگی چرم مصنوعی آینه‌ای

ما در قسمت‌های قبل در مورد چرم مصنوعی توضیحاتی ارائه دادیم اما بهتر است که در چند جمله به شکل خلاصه در مورد ویژگی‌های آن نیز صحبت کنیم. با توجه به اینکه درخشندگی این نوع چرم بسیار بالا است بنابراین عموما در اکسسوری‌های چرم مصنوعی بیشتر استفاده می‌شود.

البته بعضی از افراد ترجیح می‌دهند که چرم مصصنوعی آینه‌ای را نیز در کیف‌های خود استفاده کنند که بیشتر مجموعه‌ها با سفارش گرفتن از مشتری برای تولید چرم کیف و چرم کفش آینه‌ای اقدام می‌کنند

آیا چرم مصنوعی کشش خواهد داشت؟

چرم مصنوعی کشیده نمی شود. بر خلاف چرم واقعی، از پوست حیوانات که دارای ویژگی هایی مانند کشش باشد، ساخته نمی شود. این کیفیت چرم واقعی باعث می‌شود کت چرم شما کاملاً متناسب با بدن شما باشد.

زیرا پس از پوشیدن معمولی مطابق با اندازه شما تنظیم می‌شود. چرم تقلبی ممکن است شبیه چرم واقعی باشد اما کیفیت آن کاملاً متفاوت است. پلاستیک مورد استفاده در ساخت چرم مصنوعی کش نمی آید.

چرا باید چرم مصنوعی را انتخاب کنید؟

دلایل ممکن است در فهرست طولانی قرار گیرند، اما در اینجا سودمندترین مزایایی که به دست خواهید آورد آورده شده است.

1) هزینه

بدون شک، چرم مصنوعی به شما کمک می کند تا هزینه تولید تمام محصولات خود را کاهش دهید. اکنون تولیدکنندگانی در سرتاسر جهان وجود دارند که هر ماده و روکشی که شما نیاز دارید را به صورت عمده تولید می کنند.

هزینه ارزان‌تر نه تنها به این معنی است که محصولات برای کاربران نهایی شما ارزان‌تر خواهند بود، بلکه به این معنی است که فرصتی برای داشتن حاشیه سود بیشتری خواهید داشت. در مورد راه حل برد-برد صحبت کنید!

2) جلوگیری از آسیب به حیوانات

اغلب اوقات، تولید چرم طبیعی نیازمند فرآیندهایی است که معمولاً منجر به بدرفتاری با حیوانات می شود. اکنون بسیاری از تولید کنندگان راه حل های اخلاقی تری را انتخاب می کنند و اینجاست که چرم مصنوعی وارد می شود.

3) تنوع

چرم طبیعی از نظر پوشش و رنگ محدود است. با چرم مصنوعی، می توانید موادی شبیه چرم را با هر رنگ، بافت و پوششی که نیاز دارید ایجاد کنید.

چرا چرم مصنوعی را انتخاب کنید؟
چرا چرم مصنوعی را انتخاب کنید؟

قیمت چرم آینه‌ای

امروزه شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید این نوع چرم کرده اند. اما با توجه به اینکه مجموعه ما از متریال درجه یک با استفاده از دستگاه‌های کاملاً پیشرفته اقدام به تولید این نوع چرم کرده است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم برای خرید می‌توانید به مجموعه ما اعتماد کنید.

علاوه بر آن در حالت کلی

بهتر است چرم مصنوعی و چرم آینه‌ای را از مجموعه‌های قابل اعتماد خریداری کنید؛ چرا که بعضی از افراد به واسطه سودجویی اقدام به تولید و فروش چرم‌های مصنوعی فکر کردند که این موضوع باعث می‌شود تا افراد دچار ضرر و زیان مالی شوند

چرم مصنوعی با کمبود منافذ و مواد مبتنی بر پلاستیک، دوام بیشتری به دست می آورد که ارزش آن بسیار بیشتر از هزینه پایین آن است. بیشتر چرم های مصنوعی همانند نیز فاقد منافذ هستند و به همین دلیل دوام بیشتری نسبت به چرم طبیعی دارند. همچنین، نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارد.

چند نمونه چرم آینه ای

این نوع چرم مقاومت بالا، قابلیت شستشو و نگهداری آسان را داراست و برای استفاده در تولید کیف و کفش، مبلمان و لباس‌ها مناسب است.

در ادامه چند نمونه از این نوع چرم از ادیم، بهترین وارد کننده چرم مصنوعی در ایران است، مشاهده می کنید:

چرم آینه ای
چرم آینه ای
قیمت چرم آینه ای
قیمت چرم آینه ای
چرم طلایی آینه ای
چرم طلایی آینه ای
برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه