قیمت هر متر چرم مصنوعی

قیمت هر متر چرم مصنوعی چقدر است؟ چرم یکی از آن موادی است که فورا حالتی مجلل به یک شی می بخشد، خواه یک کیف دستی طراح، یک ژاکت مد روز یا یک مبل.

ما اغلب آن را برابر با کیفیت و دوام بالا می‌دانیم. به علاوه قرن هاست که وجود دارد. بنابراین اگر بخواهید مبلمانی با روکش چرم مبلمان یا چرم دکوراسیون در خانه خود داشته باشید مطمئنا به دنبال قیمت هر متر از چرم مصنوعی هستید که ما در این مقاله قصد داریم در مورد همین موضوع با شما صحبت کنیم.

پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب از ادیم چرم همراه ما بمانید.

انواع چرم مصنوعی

انواع چرم مصنوعی شامل موارد زیر است:

آیا چرم PU گران است؟

چرم PU ارزان تر از چرم طبیعی است و آن را انتخابی مقرون به صرفه می کند، در حالی که قیمت چرم مصنوعی با توجه به فرآیند ساخت و کیفیت متفاوت است. تعادل بین هزینه و کیفیت باید همراه با بودجه شما در نظر گرفته شود.

تفاوت چرم PU و PVC

پی وی سی لایه های بیشتری در زیر پوشش خود دارد که آن را سخت تر و بادوام تر می کند. از طرف دیگر PU دارای لایه های کمتری است که باعث انعطاف پذیری و انعطاف پذیری بیشتر برای کار می شود چرم PU حتی می تواند مانند چرم طبیعی دچار چروک شود، در حالی که PVC می تواند در برابر سایش شدیدتر و شرایط آب و هوایی مقاومت کند.

قیمت انواع چرم مصنوعی

تعرفه حدودی انواع چرم مصنوعی به شرح زیر است:

  • قیمت هر متر چرم مصنوعی اکلیلی: شروع از 16/000 تومان
  • قیمت هر متر چرم مصنوعی پوست ماری: شروع از 160/000 تومان
  • قیمت هر متر چرم مصنوعی کروکودیل: شروع از 170/000 تومان
  • قیمت چرم PVC در هر متر: 100/000 تومان
  • قیمت هر متر چرم مصنوعی: شروع از 150/000 تومان

چرا برخی از چرم ها گران تر هستند؟

چرم‌های کاملا رنگ‌شده نیاز به پوست‌های باکیفیت دارند که زمان زیادی را صرف می‌کنند. علاوه بر این، برخی از چرم ها با دست ساخته می شوند، در حالی که دستگاه پاشش برخی از چرم ها را تکمیل می کند . بنابراین، چرم های دست ساز در مقایسه با محصولات ماشینی گران تر هستند

قیمت چرم مصنوعی
قیمت چرم مصنوعی

چه نوع چرمی گرانتر است؟

کوردوان صدفی

گران‌ترین چرم عجیب وغریب در جهان از چرم صدفی است، چرمی که از ماهیچه‌های صاف زیر پوست روی کفه اسب به دست می‌آید. همانطور که می توانید تصور کنید، در بسیاری از نقاط جهان اسب برای چرم پرورش داده نمی شود.

استراتژی قیمت گذاری چرم مصنوعی چیست؟

قیمت چرم تحت تأثیر عواملی مانند:

  • هزینه مواد اولیه
  • هزینه های نیروی کار
  • هزینه های دباغی و فرآوری
  • و تقاضا و رقابت در بازار است.

استراتژی‌های قیمت‌گذاری رایج برای محصولات چرمی شامل قیمت‌گذاری مبتنی بر هزینه، قیمت‌گذاری مبتنی بر ارزش و قیمت‌گذاری مبتنی بر رقابت است

عوامل موثر بر قیمت هر متر چرم مصنوعی
عوامل موثر بر قیمت هر متر چرم مصنوعی

3 ویژگی چرم مصنوعی

از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1) مقرون به صرفه

چرم مصنوعی در مقایسه با چرم ارزان تر است. می توان آن را درست مانند پارچه دوخت. هیچ مهارت بالایی مانند یک صنعتگر چرم مورد نیاز نیست. هزینه کمتر این ماده یکی از عوامل اصلی استفاده از این ماده برای ساخت بسیاری از چیزها است.

2) بوی پلاستیک

چرم تقلبی از پلاستیک ساخته شده و بویی مصنوعی دارد.
تقریباً شبیه چرم است

چرم مصنوعی در انواع مختلف بافت و رنگ به اندازه چرم موجود است. اگرچه سعی می‌کند کپی خوبی باشد، اما تفاوت‌هایی به خصوص در عدم وجود بی‌نظمی‌های ذاتی در چرم طبیعی دارد.

3) عالی به عنوان یک ماده تولیدی

سهولت برش و دوخت این ماده مزیت بزرگی است. هر چیزی که از چرم ساخته شده باشد را می توان از چرم مصنوعی ساخت. در واقع دوخت آن راحت تر است. معمولاً می تواند نازک تر از چرم باشد و همچنین سبک وزن و تا حدی انعطاف پذیر است.

عوامل موثر بر قیمت کالاها و محصولات چرمی
عوامل موثر بر قیمت کالاها و محصولات چرمی

خرید چرم مصنوعی متری ارزان

در این مقاله در مورد قیمت انواع چرم مصنوعی به صورت مفصل صحبت شد در صورتی که قصد خرید چرم مصنوعی دارید یا تصمیم دارید در مورد قیمت هر متر چرم مصنوعی به شکل دقیق‌تری اطلاعاتی کسب کنید می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه