چرم مصنوعی کیف زنانه

انواع چرم مصنوعی کیف زنانه چیست؟ کیف های زنانه، مردانه و بچگانه با استفاده از مواد و متریال مختلفی تولید می شوند و میتوانند از نوع پارچه ای، پلاستیکی و یا چرمی باشند؛ اما کیف های چرمی که با استفاده از انواع چرم مصنوعی و طبیعی تولید می شوند به عنوان متریال رایج تر و محبوب تری مد نظر هستند که بیشترین کاربرد را در این زمینه دارند.

اما باید اشاره داشته باشیم که چرم مصنوعی انواع مختلفی دارد و همه انواع آن برای تولید کیف مناسب نیستند بلکه فقط برخی از انها در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرند. با این وجود باید انواع چرم مصنوعی کیف را شناخت.

بهترین انواع چرم مصنوعی کیف چه می باشد؟ بهترین چرم مصنوعی کیف و کفش کدام است؟ قیمت چرم مصنوعی کیف چه قدر است؟ با در نظر گرفتن اینکه ادیم چرم یکی از بهترین وارد کننده چرم مصنوعی در ایران است و در جهت فروش چرم مصنوعی کیف فعالیت دارد، به بررسی پاسخ تمامی این پرسش ها خواهیم پرداخت.

انواع چرم مصنوعی کیف چیست؟

مهمترین انواع چرم مصنوعی که برای تولید کیف و … به کار برده می شوند از قبیل زیر هستند:

1) چرم اشبالت مصنوعی

چرم اشبالت مصنوعی یکی از محبوب ترین انواع چرم صنعتی است که در زمینه تولید کیف به کار برده می شود و معمولا از آن برای طراحی و تولید کیف زنانه، کوله پشتی، کیف پول و … استفاده می شود.

این چرم

ظاهری پرزی شکل و مخملی دارد که در واقع آن را بر اساس چرم اشبالت طبیعی طراحی و تولید نموده اند اما با این تفاوت که فرآیند ساخت این نوع چرم کاملا صنعتی است.

چرم اشبالت طبیعی نیز از محبوب ترین متریال تولید کیف است که از پوست حیواناتی نظیر شتر و یا گاو به دست می آید. اما برای تولید اشبالت مصنوعی نیازی به کشتار جانداران نیست. اشبالت مصنوعی از رنگبندی های متنوع برخوردار است که هر کسی میتواند مطابق میل خود آن را تهیه کند.

2) چرم طرح دار مصنوعی

دومین نوع چرم که برای ساخت کیف به کار برده می شود، چرم طرح دار مصنوعی است که این نوع چرم بسیار مقاوم است و در دمای بالا ساخته می شود به همین دلیل استحکام و دوام بسیار خوبی دارد. برای تولید این نوع چرم که در ساخت کیف استفاده می شود، از طرح های مختلفی بهره گرفته می شود.

به عنوان مثال:

طرح پوست ماری، کروکودیلی، سنگی و … در تولید این چرم به کار برده می شود. با این وجود کیف های تولید شده از چرم طرح دار بسیار با دوام هستند و از تنوع زیادی در رنگ و طراحی برخوردارند.

3) چرم مصنوعی پلی اورتان

از دیگر انواع چرم مصنوعی کیف باید به پلی اورتان اشاره کنیم که یکی از پرکاربردترین چرم های مصنوعی است و به وفور در تولید کالاهای مختلف و صنایع گوناگون استفاده می شود.

پلی اورتان که با نماد pu نیز نمایش داده می شود از پلیمر ترموپلاستیک ساخته می شود و پلی اورتان تولید شده بر روی لایه زیرین کشیده می شود. pu همانند سایر انواع گونه های چرم از تنوع در رنگبندی برخوردار است و برای کیف های زنانه و مردانه به کار برده می شود.

4) چرم پلی وینیل کلراید

پلی وینیل کلراید نوعی چرم مصنوعی است که به وفور برای تولید پوشاک و یا کالاهایی همچون کیف مورد استفاده قرار می گیرد و طراحی و رنگبندی متنوعی دارد.

این چرم در مقایسه با پلی اورتان کیفیت کمتری دارد اما بسیاری از بانوان و اقایان به کیف های تولید شده از این نوع چرم مصنوعی علاقه مند هستند.

کیف زنانه چرم مصنوعی
کیف زنانه چرم مصنوعی

بهترین انواع چرم مصنوعی کیف چه می باشد؟

در میان انواع چرم مصنوعی کیف که در بخش های فوق به آنها اشاره شد، بهترین چرم مصنوعی برای کیف میتواند انواع طرح دار و یا اشبالت باشد که کیفیت و دوام بالایی دارند.

اما با این وجود پلی اورتان نیز گزینه مناسبی خواهد بود؛ به صورت کلی بهترین نوع چرم مصنوعی برای کیف به سلیقه افراد و بودجه آنها وابسته است.

4 اهمیت استفاده از بهترین چرم کیف

در صورتی که از بهترین چرم مصنوعی کیف استفاده شود امکان بهره مند شدن از مزیت های زیر وجود خواهد داشت:

  • افزایش میزان زیبایی کیف
  • برخوردار شدن از جلوه کیف و ظاهر لوکس آن
  • افزایش میزان ماندگاری و دوام کیف
  • صرفه جویی در هزینه هایی که برای خرید کیف در نظر گرفته می شود
  • و…

قیمت چرم مصنوعی کیف چه قدر است؟

چرم مصنوعی خام که برای تهیه کیف خریداری می شود، قیمت مناسبی دارد و با مبلغ بسیار مقرون به صرفه میتوان چرم کیف در انواع مد نظر را تهیه کرد و در راستای اهداف به کار برد.

اما باید به خاطر داشته باشید که

مسائل مختلفی از قبیل زیر در هزینه و قیمت آن موثر هستند و میتوانند موجب کاهش یا افزایش قیمت چرم مصنوعی کیف شوند:

  • نوع چرم مصنوعی که قصد تهیه آن برای کیف را دارید
  • میزان چرم مصنوعی خام مورد نیاز یا متراژ آن
  • فروشگاهی که برای خرید چرم انتخاب می کنید
  • خارجی و یا ایرانی بودن چرم مصنوعی
  • کیفیت و استحکام چرم
  • و…

خرید چرم مصنوعی کیف را از کجا انجام دهیم؟

خرید چرم مصنوعی کیف را باید از طریق مراکز و فروشگاه هایی انجام دهید که در زمینه فروش و عرضه چرم مصنوعی فعالیت دارند. مجموعه ادیم چرم یکی از بهترین عرضه کنندگان چرم در کشور ما است که خرید و فروش چرم مصنوعی کیف و سایر انواع چرم صنعتی را انجام می دهد و این متریال را از بهترین تولید کنندگان در دنیا تهیه می کند و به مردم عرضه می نماید.

از طریق وب سایت میتوانید عملیات خرید چرم صنعتی کیف و نگهداری کیف چرم مصنوعی را به راحتی دنبال کنید و سفارش خود را به ثبت برسانید.

کلام پایانی

در میان انواع چرم مصنوعی کیف زنانه که به انها اشاره کردیم، سعی کنید که بهترین مدل ها را مورد استفاده قرار دهید تا شرایط خوبی داشته باشید و از کیفیت و دوام چرم بهره مند گردید.

به خاطر داشته باشید که فروشنده و فروشگاه تاثیر زیادی در رضایت شما عزیزان دارند و چرم های خارجی نیز با کیفیت تر از انواع ایرانی چرم هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

چند نمونه از بهترین چرم مصنوعی کیف زنانه

قبل از اینکه چند نمونه از چرم کیف را مشاهده کنید، بهتر است این مورد را به خاطر بسپارید که:

اقلام چرم مصنوعی از جمله کیف خود را در مواقعی که استفاده نمی کنید در جای خشک و خنک نگهداری کنید . اگر آنها را برای مدت طولانی نگهداری می کنید، آنها را در یک پارچه یا درپوش بپیچید تا از گرد و غبار و کثیفی محافظت شود.

کیف چرم صنعتی زنا
کیف چرم صنعتی زنانه
کیف چرم خارجی زنانه
کیف چرم خارجی زنانه
کیف اداری زنانه چرم مصنوعی
کیف اداری زنانه چرم مصنوعی
کیف با چرم مصنوعی
کیف با چرم مصنوعی
برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه