چرم مصنوعی کیلویی

جایگزینی برای چرم واقعی که از مواد نفتی ساخته شده است، چرم مصنوعی کیلویی نامیده می شود که به عنوان چرم مصنوعی نیز شناخته می شود.
برای ساخت این ماده لازم نیست حیوانات صدمه ببینند، حتی اگر چرم تقلبی همان ویژگی های مطلوب چرم واقعی را دارد.

پلی اورتان (همچنین به عنوان PU شناخته می شود) و پلی وینیل کلراید (معروف به پی وی سی) دو ماده رایج هستند که مورد استفاده قرار می گیرند.
اما قیمت چرم مصنوعی کیلویی چقدر است و به چه شکل می توان آن را از مراکز کاملا معتبر خریداری کرد؟با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد با شما صحبت کنیم.

نوآوری عصر جدید چرم مصنوعی

فعالان حقوق حیوانات مزایای چرم مصنوعی را ستایش می کنند زیرا نیازی به کشتار گاو یا سایر حیوانات ندارد. از سوی دیگر، دوستداران محیط زیست دوست ندارند که چرم مصنوعی به خودی خود تجزیه نشود و ساخت آن باعث انتشار مواد شیمیایی خطرناک در محیط شود.

با این حال، در سال‌های اخیر، برخی از تولیدکنندگان شروع به تولید چرم مصنوعی با پایه گیاهی کرده‌اند، که به نظر می‌رسد هم مشکلات اخلاقی در مورد ایجاد چرم واقعی و هم نگرانی‌های محیطی مربوط به تولید چرم مصنوعی را کاهش می‌دهد.

دستورالعمل های مراقبت از چرم مصنوعی

از آنجایی که چرم بدلی بسیار بی کیفیت است، مواردی وجود دارد که می شکند. به جای جستجوی جایگزین، می توانید کت های چرم واقعی را برای زنان و مردان خریداری کنید.

چرم مصنوعی اغلب ظاهر و بافت چرم خشک و ترک خورده را دارد. ترک خوردن ممکن است در اثر اشعه های خورشید یا دمای بسیار گرم نیز ایجاد شود.
اگر اقدامات پیشگیرانه ساده زیر را انجام دهیم، حداقل باید بتوانیم ترک خوردن را به تعویق بیندازیم: هنگام خرید کالاهای چرمی، به دنبال شرکت های معروف و معتبر باشید.

اگرچه استفاده از هر روغنی به مرطوب کردن چرم مصنوعی کمک می کند، روغن بچه یکی از مواردی است که بیشتر توصیه می شود زیرا نه تنها موثر است بلکه ارزان نیز هست. کاناپه، کیف پول و هر وسیله دیگری که با چرم مصنوعی ساخته شده است را زیر سوله قرار دهید.

بیشتر بخوانید: چرم مصنوعی به صورت عمده

چرا مردم چرم مصنوعی کیلویی می خرند؟

با توجه به ارزش بسیار زیادی که به چرم واقعی نسبت داده می شود، بدون ذکر تقاضای فزاینده برای مواد طبیعی در صنعت طراحی داخلی، ممکن است تصور کنید که این تمام چیزی است که هر کسی واقعاً به آن نیاز دارد.

اما، در واقع، چرم مصنوعی تقاضای زیادی دارد.

بخشی از دلیلی که مردم چرم مصنوعی را انتخاب می کنند این است که ظاهر و احساسی شبیه به چرم اصل دارد و در عین حال مقرون به صرفه تر است.

چرا مردم چرم مصنوعی کیلویی می خرند؟
چرا مردم چرم مصنوعی کیلویی می خرند؟

علاوه بر این:

شماره 1: اگر آسیب کوتاه مدت نگران کننده باشد، مردم برای چرم مصنوعی هزینه خواهند کرد

سرمایه گذاری بزرگتر می تواند به معنای خطر زیان بیشتر در صورت بروز خسارت باشد. به عنوان مثال، اگر چرم واقعی در معرض نور خورشید قرار گیرد، ممکن است رنگ آن محو شود. پوست حیوانات نیز متخلخل است، بنابراین ریختن مایعات می تواند به سرعت در مواد خیس شود، اگر فوراً پاک نشود، یا حتی اگر چرم محافظت نشود، لکه شود.

بیشتر بخوانید: شرکت چرم مصنوعی در تهران

شماره 2: مردم گزینه های رنگ بیشتری می خواهند

چرم واقعی را می توان به رنگ های مختلف رنگ آمیزی کرد بدون اینکه به بافت منحصر به فرد آن لطمه ای وارد شود. با این حال، چرم مصنوعی تمایل دارد در طیف گسترده‌تری از رنگ‌های مقاوم در برابر محو شدن برای تقریباً هر سبک و سلیقه موجود باشد.

شماره 3: مردم جایگزین های دوستدار حیوانات می خواهند
برخی افراد چرم مصنوعی را ترجیح می دهند، زیرا هیچ حیوانی در این فرآیند آسیب نمی بیند.
با استفاده از چرم ماشینی، رنگ و بافت یکدستی خواهید داشت که در طول زمان تغییر نمی کند.

خرید چرم مصنوعی کیلویی

در صورتی که قصد خرید چرم مصنوعی کیلویی یا انواع چرم مصنوعی از جمله چرم مصنوعی آینه ای یا چرم حصیری، چرم مصنوعی اکلیلی را دارید و تصمیم دارید خریدی به صرفه با بهترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایید توصیه می کنیم سری به گالری محصولات ما بزنید.

مفتخریم با نام تجاری ادیم چرم محصولات با کیفیتی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم.
برای مشاوره همین امروز با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه