کفش چرم مصنوعی ورنی

انواع چرم مصنوعی کفش چیست؟ کفش چرم مصنوعی ورنی بهتر است یا طبیعی؟ چرم مصنوعی واژه ای آشنا است که همه شما هموطنان عزیز آن را می شناسید و از کفش هایی که با استفاده از آن تولید شده است، استفاده نموده اید.

این نوع چرم سالیان بسیار زیادی است که در صنایع مختلف به کار برده می شود و جایگاه وسیعی پیدا کرده است؛ به گونه ای که با روی کار آمدن آن استفاده از چرم طبیعی دائما در حال کاهش است.

یکی از رایج ترین کالاهایی که با کمک چرم مصنوعی تولید می شود، کفش است و از این جهت عده زیادی به دنبال شناخت انواع چرم مصنوعی کفش هستند.

بهترین چرم مصنوعی کیف و کفش کدام است؟ کدام یک از انواع چرم مصنوعی کفش بهتر است؟ اگر اندکی زمان به مطالعه این مطلب از ادیم چرم اختصاص دهید از پاسخ تمامی این پرسش ها آگاه می شوید.

انواع چرم مصنوعی کفش چیست؟

مهمترین انواع چرم مصنوعی کفش را میتوان به شرح زیر مد نظر قرار داد:

1) چرم مصنوعی ورنی

چرم مصنوعی ورنی یا چرم ورنی مصنوعی از محبوب ترین و شکیل ترین انواع چرم است که برای ساخت کفش استفاده می شود و کفش هایی که از این نوع چرم صنعتی تولید می شوند در میان بانوان، آقایان و کودکان بسیار محبوب هستند.

چرم ورنی مصنوعی از ظاهر براقی برخوردار است که طی عملیات مکانیکی روکش براق را بر روی pu و یا پی وی سی قرار می دهند و در نهایت این دو لایه بر  روی یک لایه دیگر پارچه ای قرار می گیرد.

چرم مصنوعی ورنی از نظر ظاهری بسیار مشابه به چرم ورنی طبیعی است که تشخیص دادن این دو گزینه برای کسانی که در آن سر رشته ندارند می تواند سخت باشد.

چرم ورنی مصنوعی در رنگبندی های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد و توجه همگان را جلب می کند.

2) چرم فلوتر مصنوعی

چرم فلوتر مصنوعی بسیار مقاوم و با دوام است و آن را با نام چرم مصنوعی شرانک نیز می شناسند. این چرم از تزریق مواد پلیمری به یک لایه توری تولید می شود و آستر با کیفیتی برای آن تعبیه می شود.

لازم به توضیح است که

این چرم با رنگبندی های متنوع در بازار وجود دارد و برای تولید کیف و کفش به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.

3) چرم اشبالت مصنوعی

اگر از علاقه مندان به کفش چرم مصنوعی هستید مسلما باید چرم اشبالت مصنوعی را نیز بشناسید. این چرم کاربرد وسیعی در تولید کفش و کیف دارد و برای ساخت کفش های زنانه، مردانه و بچگانه استفاده می شود.

چرم اشبالت مصنوعی دارای ظاهری کاملا مشابه با چرم اشبالت طبیعی است و به شکل مخملی و پرزدار است اما با این تفاوت که سطح آن از پرزهای کوتاه تری برخوردار است و قیمت آن نیز بسیار مناسب تر است.

4) چرم مصنوعی طرح دار

از چرم مصنوعی طرح دار نیز در تولید انواع کفش استفاده می شود. این چرم همان طور که از نام آن پیدا است دارای سطحی طرح دار است و طرح های مختلف به شکل پوست مار، پوست تمساح، سنگ و …. بر روی آن طراحی می شود.

چرم مصنوعی طرح دار تحت فشار و حرارت خیلی زیادی طول می شود که به همین دلیل از مقاومت بسیار مناسبی برخوردار است.

5) چرم pu

چرم pu از پلیمرهای ترموپلاستیک ساخته می شود که یک چرم کاملا مصنوعی است و هیچ ماده طبیعی در تولید آن به کار برده نمی شود.

این چرم کاربرد زیادی دارد که در خصوص تولید کفش نیز استفاده می شود.  لازم به توضیح است که چرم pu  از نوع طرح دار نیست اما برجستگی هایی بر روی آن وجود دارد که جلوه زیباتری در آن ایجاد می کند.

چرم مصنوعی ساده:

چرم مصنوعی ساده نیز به میزان زیادی در رنگبندی های گوناگون در تولید انواع کفش به کار می رود. این چرم همانطور که از نام آن پیدا است دارای ظاهر کاملا یک دست و ساده است که هیچ برآمدگی بر روی آن وجود ندارد و سطحی نرم و لطیف برخوردار است. با این وجود کسانی که ساده پسند هستند به این چرم جذب می شوند.

6) چرم مصنوعی pvc

Pvc یا پلی وینیل کلراید نوعی چرم مقاوم است که میزان دوام آن از pu کمتر است و به دو شکل پی وی سی نرم و پی وی سی سخت تولید می شود.

در ساخت pvc نرم گاهی اوقات نرم کننده هایی به کار می روند تا سطح چرم نرم شود. پی وی سی در انواع نرم و سخت آن نیز در خصوص ساخت و تولید کفش کاربرد دارد.

انواع چرم مصنوعی کفش
انواع چرم مصنوعی کفش

 

5 علت محبوبیت کفش چرم مصنوعی زنانه چیست؟

  • تنوع زیاد در رنگ و مدل
  • زیبایی ظاهری
  • قیمت مناسب
  • دوام و ماندگاری بالا
  • راحتی پا در کفش
  • و….

کدام یک از انواع چرم مصنوعی کفش بهتر است؟

در میان انواع چرم مصنوعی کفش هر یک از آنها که بررسی کردیم از ویژگی های متفاوتی برخوردار هستند و به همین دلیل هر کسی بر اساس میل و سلیقه خود میتواند بهترین چرم مصنوعی کفش را انتخاب کند.

اما با این وجود معمولا چرم ورنی مصنوعی و یا فلوتر و اشبالت محبوب تر هستند.

چرم مصنوعی برای کفش بهتر است یا طبیعی؟

این پرسش برای عده زیادی به وجود می آید که چرم کفش بهتر است یا طبیعی؟ در پاسخ به این پرسش میتوان به دلایل مختلفی چرم صنعتی و یا همان مصنوعی را به عنوان گزینه بهتری در مقایسه با چرم طبیعی در نظر گرفت که این دلایل از قبیل زیرند:

  • ارزان تر بودن چرم مصنوعی
  • دوام و ماندگاری تقریبا مشابه با چرم طبیعی
  • تنوع بسیار بیشتر در رنگبندی و طرح
  • عدم آسیب رساندن به محیط زیست
  • عدم آسیب دیدن جانداران
  • و….

خرید انواع چرم مصنوعی کفش را از کجا انجام دهیم؟

برای خرید انواع چرم مصنوعی کفش باید از طریق فروشگاه های معتبری که در این زمینه فعالیت دارند اقدام کنید. برخی از فروشندگان چرم مصنوعی خام برای کفش فقط فروشنده هستند و واسطه ای برای فروش آن به حساب می آیند اما برخی دیگر از فروشندگان در واقع عرضه کننده و یا تولید کننده چرم نیز هستند که انواع چرم مصنوعی را با قیمت مناسب تری در اختیار شما قرار می دهند.

ادیم چرم از جمله عرضه کنندگان و توزیع کنندگان چرم مصنوعی برای کفش و سایر تولیدات است که بهترین گونه های خارجی و ایرانی چرم را در اختیار شما قرار می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق تلفن های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

نمونه پروژه های چرم مصنوعی ورنی

در ادامه چند مورد از پروژه هایی که با چرم مصنوعی ورنی ادیم چرم، بهترین وارد کننده چرم مصنوعی در ایران تهیه شده است را مشاهده می کنید:

کفش چرم ورنی
کفش چرم ورنی
کفش چرم مصنوعی
کفش چرم مصنوعی
کفش چرم ورنی
کفش چرم ورنی
چرم ورنی
چرم ورنی
کفش چرم مصنوعی
کفش چرم مصنوعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه