بهترین روغن برای چرم مصنوعی

بهترین روغن برای چرم مصنوعی کدام است؟ احتمالاً شنیده اید که بهترین راهکار برای بهبود ظاهر و طول عمر اجناس چرم مصنوعی مثل چرم مصنوعی طرح Philipo، چرم کیف و … روغن مخصوص چرم است.

هیدراته نگه داشتن چرم واقعی از جمله چرم کیف یا چرم کفش، از ترک خوردن و هوازدگی آن نیز جلوگیری می کند. اما کدام روغن چرم بهتر است؟

در این مقاله، ما به شما بهترین روغن چرم مصنوعی پیشنهادی خود را ارائه می دهیم تا چرم شما حتی در سال های آینده فوق العاده به نظر برسد. توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

5 ویژگی مهم بهترین روغن برای چرم مصنوعی

همه روغن‌های کلاسیک (زیتون، نارگیل و غیره) هنگامی که مستقیماً روی یک محصول چرمی مثل چرم پوشاک استفاده می‌شوند دارای اشکالاتی هستند، بنابراین بهتر است از ترکیبی از روغن‌ها و نرم‌کننده‌ها برای نرم کردن و محافظت از کیف چرمی خود استفاده کنید، بدون اینکه آن را چرب یا چسبنده کند .

در اینجا برخی از مزایای این نرم کننده چرم نسبت به استفاده از روغن آورده شده است:

1) مواد تشکیل دهنده

از مواد طبیعی ساخته شده است، در حالی که روغن ها اغلب دارای قطعات مصنوعی یا معدنی هستند.

2) مواد شیمیایی

عاری از مواد شیمیایی مضر است، در حالی که روغن ها اغلب حاوی مواد افزودنی هستند.

3) محافظت

این کرم یک ضد آب ارائه می دهد، در حالی که روغن ها فقط مرطوب کننده هستند.

4) ظاهر

این نوع  نرم کننده درخشندگی طبیعی در چرم مصنوعی ایجاد می کند، در حالی که روغن ها می توانند براق تر و غیر طبیعی به نظر برسند.

  • قابلیت تنفس

بهترین روغن برای چرم مصنوعی به چرم اجازه تنفس می دهد، در حالی که روغن ها می توانند تنفس را کاهش دهند.

نکته ای که باید به آن توجه کنید:

اگر برای مبلمان یا فضای داخلی ماشین (چرم خودرو) استفاده می کنید، ابتدا روی یک منطقه کوچک پنهان تست کنید تا مطمئن شوید که نتیجه را دوست دارید. 1 تا 2 ساعت بعد از تست، صبر کنید، سپس با یک پارچه میکروفیبر روغن های اضافی را بردارید.

بهترین روغن برای چرم طبیعی
بهترین روغن برای چرم طبیعی

فواید بهترین روغن برای چرم مصنوعی چیست؟

استفاده از بهترین روغن برای کاپشن چرم فواید بسیار زیادی دارد. بیایید نگاهی به برخی از مزایای کلیدی در حال حاضر بیندازیم.

  • ظاهر چرم را بهبود می بخشد

این محصول می تواند ظاهر کالاهای چرمی از جمله چرم دکوراسیون شما را زیباتر کند. می تواند زیبایی طبیعی مواد را احیا کند. اگر ظرافت چرم را دوست دارید که به خوبی حفظ شود، روغن می تواند راه حل ایده آلی باشد.

  • همه کاره

روغن چرم با اقلام چرمی مختلف از جمله نیمکت، صندلی ماشین، کیف، کفش و کمربند به خوبی کار می کند.

  • محافظت از چرم و افزایش طول عمر

روغن چرم مبلمان یک لایه محافظ برای محافظت از مواد در برابر آسیب، رطوبت و کثیفی ایجاد می کند. این موضوع می تواند از کیفیت اجناس چرمی مورد علاقه شما محافظت کند تا مطمئن شوید که با گذر زمان محصولات ساخته شده با چرم مصنوعی، مقاومت می کنند.

  • عالی برای بازسازی چرم

بهترین روغن برای چرم مصنوعی می تواند لطافت را به چرم شما بازگرداند و برای هر کسی که می خواهد یک کالای چرمی قدیمی را بازسازی کند، ایده آل است.

  • آسان برای استفاده

استفاده از روغن چرم بسیار ساده است. استفاده از روغن چرم در روال تمیز کردن آسان است و از پیچیدگی خاصی برخوردار نیست.

  • روغن چرم ایمن و سازگار است

این محصول می تواند با اکثر کالاهای چرمی از جمله اقلام لوکس مانند چرم مصنوعی طرح Suede یا چرم مصنوعی طرح Coroco Stone کار کند. فقط به یاد داشته باشید که قبل از استفاده کامل از آن یک آزمایش نقطه ای انجام دهید تا مطمئن شوید که قطعاً سازگار خواهد بود.

  • سازگار با محیط زیست

بسیاری از روغن های چرم با در نظر گرفتن خریدارانی که از محیط زیست آگاه هستند طراحی می شوند. آنها از مواد پایدار ساخته شده اند که نه تنها برای چرم مصنوعی شما بلکه برای جهان اطراف ما نیز عالی هستند.

بهترین روغن برای چرم
بهترین روغن برای چرم

معرفی 4 مورد از بهترین روغن برای چرم مصنوعی

بهترین روغن برای کفش چرم مصنوعی یا بهترین روغن برای کیف چرم شامل موارد زیر است:

1) روغن نرم کننده چرم طبیعی

این روغن دارای ترکیبی سازگار با محیط زیست است و به طور کامل از عصاره های طبیعی ساخته شده است. این به دلیل ویژگی های پایدار و ارگانیک خود مشهور است، که آن را برای افراد آگاه به محیط زیست عالی می کند.

روغن هایی که از گیاهانی مانند نارگیل و بذر کتان به دست می آیند، انتخاب های ایده آلی هستند. آنها نه تنها می توانند ظاهر و طول عمر چرم شما را افزایش دهند، بلکه تأثیر کمتری بر محیط زیست دارند.

برخی از روغن‌های چرم طبیعی می‌توانند چرم‌های کم رنگ را تیره کنند و با گذشت زمان به آن‌ها پتینه‌ای فوق‌العاده ببخشند.

2) روغن راسو

روغن راسو پیوندهای قوی با صنعت خز دارد و به دلیل خاصیت نرم کنندگی و آب گریز استثنایی آن شناخته شده است.

3) روغن چرم بر پایه لانولین

این روغن به عنوان روغن چرم صندلی نیز شناخته می شود و به دلیل حالت نرمی که دارد مورد توجه قرار می گیرد. از سبوم طبیعی گوسفند به دست می آید و برای محصولات چرمی خشک یا شکننده عالی است. می تواند در بازگرداندن درخشندگی و لطافت بسیار موثر باشد.

این می تواند برای هر مبل از جمله چرم دکوراسیون، یا کیف خشک شده ای که نیاز به درمان آن دارید، مناسب باشد. لانولین همچنین یک عنصر اصلی در بسیاری از محلول های مراقبت از پوست است.

بهترین روغن برای کیف چرم
بهترین روغن برای کیف چرم

4) روغن چرم موم زنبور عسل

از جمله روغن های پرکتربرد برای بهترین چرم های مصنوعی این روغن ترکیبی ایده آل از محافظت و حالت دهنده را ارائه می دهد. انعطاف پذیری چرم را حفظ می کند و در عین حال محافظت زیادی در برابر آسیب های محیطی ارائه می دهد.

اغلب برای کالاهایی مانند کفش و کیف دستی استفاده می شود و می تواند درخشندگی سالمی ایجاد کند. همچنین به دلیل آب گریز بودن آن مورد توجه قرار گرفته است.

خرید بهترین روغن برای چرم مصنوعی

جهت خرید روغن برای چرم مصنوعی بهتر است به مراکز معتبر مراجعه کنید و برای مشاوره می‌توانید با کارشناسان ادیم چرم به صورت آنلاین یا تلفنی در ارتباط باشید.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه