چرم مصنوعی اکلیلی

چرم مصنوعی اکلیلی به عنوان یکی از متریال پرطرفدار و جذاب در میان تولید کنندگان پوشاک است که برای تولید بسیاری از محصولات پوشیدنی چرمی استفاده میشود.

در بازارهای تهران، اصفهان، مشهد و … قیمت های متنوعی از این چرم وجود دارد که در هر کدام از محصولات با توجه به میزان کیفیت چرم متفاوت است.این نوع چرم اکلیلی در کیف‌های دستی کوچک بسیار مشاهده می شود و دلیل آن جذابیت خاص، ترند روز و سلیقه نوجوانان امروزی برای زرق و برق بیشتر است.

این چرم می‌تواند به عنوان یک جایگزین عالی برای چرم طبیعی عمل کند که جدا از وجه حیوان دوستی، طرح‌های متنوعی را از خود ارائه می دهد.

در ادامه به برخی کاربردهای این مدل چرم خواهیم پرداخت.

کاربردهای چرم مصنوعی اکلیلی

انواع مختلفی از چرم های مصنوعی در بازار موجود است که مدل اکلیلی آن به دلیل جذابیت ظاهری از کاربردهای بسیار متنوع تری برخوردار است.

محصولات دکوری

از این مدل چرم برای تولید انواع محصولات دکوری استفاده می‌ شود که معمولا تحت عنوان محصولات دکوری دیواری به بازار عرضه می‌ شوند.

برای مثال برخی تابلوهای دکوری وجود دارند که برای حاشیه آن ها از همین مدل چرم استفاده شده است و نمای بسیار زیبایی برای دکوراسیون های کلاسیک به حساب می آیند.

مبل و صندلی

با توجه به اینکه امروزه استفاده از مبل های چرمی بسیار کاهش یافته است، اما همچنان برای تکمیل طراحی برخی صندلی‌های چرمی در چرم دکوراسیون یا حتی چرم خودرو از نوع اکلیل دار آن استفاده می شود.

این صندلی ها معمولا جنبه دکوری دارند و برای استفاده روزانه مناسب نیستند و دلیل آن، از بین رفتن زیبایی اولیه چرم آن است.

جلدهای کتاب و دفتر

قطعا برای اکثر کتاب ها و دفترها در روند تولید از چرم استفاده نمی شود؛ زیرا جدا از امکان خرابی قبل از رسیدن به دست مشتری، جنبه اقتصادی نیز ندارد.

اما بسیاری از افراد خود از این مدل چرم ها به طور اختصاصی برای کتاب یا دفتر خود استفاده می کنند.

برای اینکار کافیست به یک صحافی مراجعه کنید تا جلد چرمی مورد نظرتان را روی دفتر و کتاب شما پیاده کند.

پوشاک

چرم مصنوعی اکلیلی بیشترین مصرف خود را در چرم پوشاک نشان داده است که در میان آن‌ها، کیف های دستی و کفش ها رتبه اول را دارند. برای بسیاری از صندل ها و کفش های مجلسی چرمی از چرم اکلیلی زیبایی استفاده می شود که قطعا نمونه آن را تا کنون دیده اید.

بسیاری از کیف های کوچک و دستی که معمولا با کفش ها ست می شوند نیز برای ساخت آن اا از همین مدل چرم استفاده شده است.

کاربردهای چرم مصنوعی اکلیلی
کاربردهای چرم مصنوعی اکلیلی

ساختار چرم مصنوعی اکلیلی

این چرم به دلیل ساختار متفاوت، انواع مختلفی دارد که همین امر موجب کاربرد گسترده آن شده است. این نوع چرم مصنوعی عمدتا به دو نوع پلی یورتان و پی وی سی تقسیم شده است. این دو نوع به دلیل شباهت ساختاری نسبتا مشابه، معمولا کاربردهایی شبیه به هم دارند.

چرم مصنوعی پلی اورتان به دلیل دارا بودن ساختار نرم تر و نازکتر برای محصولات نوشیدنی همچون پالتو و محصولات خانگی مثل مبل و صندلی ها بسیار مناسب تر است.

چرم مصنوعی کفش زنانه پی وی سی کمی خشک تر بوده که برای استفاده در تولید کفش و کیف نقش بهتری را ایفا می کند. هر چه کیف خشک تر باشد، حالت ایستایی بهتری به خود می گیرد.

خرید چرم مصنوعی اکلیلی

برای خرید چرم مصنوعی اکلیلی می توانید به فروشگاه های فروش چرم مراجعه کنید؛ البته اگر به دنبال خرید عمده برای کسب و کار خود هستید حتما از طریق سایت فروش چرم اقدام کرده و خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید.

اگر برایتان سوال پیش آمده که مگر چه کسب و کاری می توان با چرم مصنوعی داشت باید بگویم که؛ بسیاری از افراد هستند که کسب و کار خانگی دوخت کیف و کفش چرمی دارند و به همین دلیل برای انجام کار خود به خرید عمده متریال کار نیاز پیدا می کنند.

سخن آخر

برای خرید و تهیه چرم مصنوعی اکلیلی می توانید از طریق سایت های معتبر اقدام کنید و اگر نمی توانید به خرید های غیر حضوری اعتماد کنید، حتما پیش از ثبت سفارش به نظرات موجود در صفحات آن سایت نگاهی بیندازید و از کسانی که از آن سایت خرید کرده اند نظرخواهی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه