چرم مصنوعی برای شلوار

در حالی که چرم طبیعی از پوست حیوانات واقعی ساخته شده است، چرم مصنوعی برای شلوار اینطور نیست. این از مواد مصنوعی ساخته شده است که ظاهر آن تا حدودی شبیه چرم واقعی است.

چرم مصنوعی پوشاک با استفاده از روش های مختلفی تولید می شود. رایج ترین روش شامل عملیات شیمیایی پلی یورتان پارچه استاندارد است. به عبارت دیگر، در واقع یک پارچه استاندارد است که پلاستیک ذوب شده آن را می پوشاند.

با ما در ادیم چرم همراه باشید تا اطلاعات کافی در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

آنچه که در مورد چرم مصنوعی برای شلوار باید بدانید!

بسیاری از تولید کنندگان، شلوار و ژاکت های چرم مصنوعی را بیشتر از چرم واقعی عرضه می کنند. معمولاً خرید آن ارزان‌تر و آسان‌تر از چرم واقعی است و به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد تا هزینه تولید را کاهش دهند و در برخی موارد، آن را به شکل قیمت‌های پایین‌تر محصول به مشتریان خود منتقل کنند.

1) شلوار چرم اصل نرم تر است

شلوارهای چرم اصل علاوه بر اینکه با افزایش سن بهتر به نظر می رسند، نرم تر از آن هایی هستند که از چرم مصنوعی ساخته شده اند. دفعه بعد که از یک فروشگاه پوشاک خرده فروشی بازدید می کنید که هم محصولات چرم اصل و هم چرم مصنوعی را می فروشد، یک مقایسه کنار هم انجام دهید و هر دو ماده را احساس کنید.

با این حال

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که از چرم مصنوعی در شلوار های خود استفاده کنند چرا که جذابیت فوق العاده ای داشته و قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

چرم طبیعی نرم، انعطاف پذیر و اسفنج مانند است، در حالی که چرم مصنوعی بافت غیر معمولی دارد که مشخصه پلاستیک نیمه نرم است.

اشتباه نکنید!!

شلوارهای چرم مصنوعی هنوز نرم هستند، اما در مقایسه با نرمی ارائه شده توسط همتای چرم اصلی خود کم رنگ می شوند. بنابراین، اگر می‌خواهید شلواری راحت و فوق‌العاده نرم داشته باشید می توانید چرم مصنوعی را انتخاب کنید.

2) شلوارهای چرم مصنوعی ارزانتر هستند

یکی از مزیت های واقعی انتخاب شلوار چرم مصنوعی نسبت به چرم اصل هزینه آن است. همانطور که قبلا ذکر شد، چرم مصنوعی هزینه کمتری برای محصول دارد. بنابراین شرکت ها می توانند شلوارهای چرم را با هزینه کمتری نسبت به شلوارهای چرم اصل تولید و به فروش برسانند.

اگر بودجه زیادی زیادی ندارید و همچنین بودجه لازم برای خرید شلوار چرم طبیعی را نیز ندارید، چرم مصنوعی گزینه مناسبی است که باید در نظر بگیرید.

شلوارهای چرم مصنوعی
شلوارهای چرم مصنوعی

آیا چرم مصنوعی برای شلوار ضد آب است؟

بهترین چرم های مصنوعی از پلاستیک ساخته می شوند و در نتیجه به طور کلی ضد آب هستند. رایج ترین پلاستیک های مورد استفاده PVC و PU، دو پلاستیک مبتنی بر نفت هستند.

عمر چرم مصنوعی برای شلوار

چرم مصنوعی چند سال عمر می کند؟ طول عمر چرم مصنوعی بسته به کیفیت مواد و نحوه نگهداری آن می تواند متفاوت باشد.

به طور کلی

چرم مصنوعی با کیفیت خوب با مراقبت مناسب بین 2 تا 5 سال دوام می آورد . تمیز کردن منظم، اجتناب از مواد شیمیایی خشن و دور نگه داشتن آن از نور مستقیم خورشید می تواند به افزایش دوام آن کمک کند.

آیا چرم مصنوعی به راحتی خراشیده می شود؟

این به این معنی است که اگر چیزی بسیار خاص برای فضای داخلی خود در نظر دارید، انتخاب بسیار خوبی است. این فوق العاده بادوام است: بر خلاف برخی از چرم های اصلی با کیفیت پایین، به راحتی ترک نمی خورد و یا خراشیده نمی شود

آیا شلوار چرم مصنوعی ماندگاری دارد؟

عمر چرم مصنوعی بادوام است – در واقع سطح آن نسبت به چرم واقعی کمتر در معرض ترک خوردن است و اگر به درستی از آن مراقبت شود می تواند مدت زیادی دوام بیاورد . این امر به ویژه در مورد لباس های چرم مصنوعی، که انعطاف پذیر و در عین حال قوی برای مقاومت در برابر حرکات بدن هستند، صادق است.

شلوار چرم دخترانه
شلوار چرم دخترانه

چگونه شلوار چرم مصنوعی را تمیز می کنید؟

شستشوی چرم مصنوعی، از جمله کت و شلوار، را در آب سرد تا گرم با مواد شوینده ملایم تمیز کنید (آب گرم ممکن است وسایل شما را کوچک کند). با دست بشویید یا چرخه ظریفی را در ماشین لباسشویی انتخاب کنید، سپس اجازه دهید لباس در هوا خشک شود.

نمونه ای از چرم مصنوعی برای شلوار

با پوشیدن کفش‌های کتانی بلند، کلاه‌، جلیقه‌ها و چکمه‌ها به راحتی می‌توان لباس‌های خود را برای یک ظاهر غیر رسمی ست کرد.

 برای داشتن ظاهری غیررسمی و شیک، شلوارهای چرم مصنوعی راسته یا شلوارهای ورزشی چرم مصنوعی را امتحان کنید.

شلوار چرم رنگی
شلوار چرم رنگی
شلوار چرم
شلوار چرم
شلوار چرم مصنوعی
شلوار چرم مصنوعی
شلوار چرم مصنوعی زنانه
شلوار چرم مصنوعی زنانه
برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه